To byla pařbička! Bujarý veřejnoprávní večírek po StarDance diváci kritizují. Podle nich už té komerční taškařice bylo dost
Už několikrát jsem se pozastavili nad tím, jak je možné, že pořad veřejnoprávní televize „StarDance“ už několik týdnů zásobuje bulvární média různými senzačními zprávami, které denně okupují titulní stránky.
Nechutné detaily
Pod záminkou exkluzívních informací pravidelně informují o tom, co se děje v zákulisí. Není přitom nijak překvapivé, že se snaží za každou cenu ulovit co nejvíce pikantních informací a záběrů. Paparazzi webu „Blesk.cz“ tak, jako vždy, neváhali číhat, až skončí finálový večer „StarDance“, aby celebrity nachytali na něčem, co jim zaručí palcové titulky.
Tak tomu bylo i tentokrát, kdy popisovali „pařbičku“ po finále „StarDance“ kupříkladu výkřiky: „Vávrova divoká řeka“. Čtenáři se přitom dozvěděli, že na večírku České televize, která si neustále stěžuje, že je podfinancovaná, „tekl alkohol proudem a dobroty šly na dračku“.
To nejpodstatnější se však skrývalo v pasáži, věnované finalistovi letošní „StarDance“ Vavřinci Hradílkovi: „Zavíračku udělal s kuropěním bronzový Vavřinec Hradílek, který při odchodu pomočil plot.“ A pak naprosto nechutně popisují detaily toho, jak slavný sportovec vykonával svoji potřebu. Nechyběla ani jízlivá zmínka o tom, že někteří hosté vynášeli z večírku lahve drahého alkoholu.
Veřejnoprávní služba?
Hlavní chyba ovšem není na straně bulváru, protože na hledání senzací je založena jeho samotná existence, ale na straně České televize, která podobné chování dopustila. Nyní se jí to vrací jako bumerang, protože v souvislosti se „StarDance“ se stále častěji objevují komentáře, že takový drahý zahraniční formát s velký komerčním potenciálem, jehož hlavními aktéry jsou celebrity, nepředstavuje veřejnoprávní službu.
Vůbec se nelze divit, že je část veřejnosti, která tře bídu s nouzí a kvůli všemožným krizím si musí mnohé odříkat, rozmařilou show pobouřena. Navíc lidem vadí, že se ve „StarDance“ neustále omílá noblesa a elegance „a pak se jdou všichni ožrat, močí a zvracejí po ulicích.“
Bože, už dost. Stačilo!
Kritické názory dokonce sdílí i dosavadní fanoušci této taneční soutěže, kterou Česká televize vysílá stále dokola již sedmnáct let. Stěžují si, že dříve to byl možná zajímavý pořad, ale dnes už je ho příliš: „Tak to, ale postupem času se z toho stal monstr produkt s každodenními otravnými reklamami,“ komentují například letošní ročník. „Tak to vysílejte v sobotu večer, ale nezamořujte s tím vysílací čas celý den,“ vzkazuje jeden z diváků. A další se netají zklamáním nad novým šéfem České televize: „Doufal jsem, že nový šéf ČT tuhle komerční taškařici zarazí, ale bude očividně vyhazovat koncesionářské poplatky oknem dál.“
Zdroje: Blesk.cz, Novinky.cz, Facebook