Zuzana Plačková má ze sociálních sítí zlatý důl: Za pár minut vydělá statisíce
Že si mnohé celebrity za prostor na svých sociálních sítích účtují astronomické částky, je známá věc. Řada lidí ale neví, jaká čísla si pod tím konkrétně představit. Většina známých osobností si sice svůj „ceník” nechává pro sebe, existuje ale celebrita, která se rozhodla na toto téma promluvit. Je to influencerka, která má velký úspěch v Česku i na Slovensku – Zuzana Plačková.
Pro ty z vás, kdo influencery nesledují, se sluší pro začátek zmínit, kdo je Zuzana Plačková. Jedná se o mladou ženu, která se poprvé významněji proslavila v reality show Hotel Paradise. Nyní je úspěšná podnikatelka, která prodává nejen kosmetiku, ale také vlastní oděvy. Kromě toho ji velmi dobře živí také sociální sítě.
Nějakou dobu vůbec zakázky, které se týkají reklam na jejích sociálních sítích, nepřijímala. Důvodem bylo to, že promovala svoje vlastní značky, a tak neměla potřebu dávat prostor dalším značkám nebo projektům. To se ale před časem změnilo, a tak na stories zveřejnila svůj ceník, ze kterého vám pravděpodobně spadne brada.
Plačková není z levného kraje
Pokud si budete přát, aby vás Zuzana Plačková propagovala, budete skutečně muset vysypat pokladničku a pořádně se plácnete přes kapsu. Patnáctisekundový příspěvek na stories vás totiž vyjde na 2000 euro, což je v přepočtu zhruba 48 tisíc korun.
Jestli vám patnáct vteřin slávy z nějakého důvodu nestačí, můžete si u Zuzany zaplatit také minutové video. Tedy pokud jí zaplatíte 3500 euro. To odpovídá částce zhruba 84 tisíc korun.
V případě, že nejste troškaři a chcete se do reklamy opřít skutečně pořádně, můžete si také zaplatit instagramový post a reels. Za tento balíček od vás poté Zuzana Plačková dostane přibližně 240 tisíc korun. Pokud si přejete raději post a stories, pak si připravte 264 tisíc korun.
Kvůli cenám sklízí Zuzana Plačková kritiku
Za několikaminutové příspěvky tak influencerka vyfakturuje částky, které si řada lidí nevydělá za celý měsíc, ale dost možná je ani nikdy pohromadě nedrželi v ruce. Z toho důvodu se Zuzana Plačková stává často terčem kritiky svých sledujících, kterým připadají její ceny nehorázné a za hranou.
Na to má ale Zuzana Plačková pochopitelně přichystanou pohotovou odpověď. „Když se vyjadřují matky na mateřské. Proč si nevydělat dalšího půl miliónu jen tak?! To vaše makovice nepochopí. A někdo musí vydělávat a platit daně, aby bylo na ty vaše mateřské,“ konstatovala suše kráska.
Zuzanu Plačkovou na sociálních sítích sleduje přes 800 tisíc lidí. Není proto divu, že se jí daří skutečně královsky, což napovídají také odhady jejích příjmů za rok 2020. Tehdy se předpokládalo, že za měsíc si díky Instagramu vydělá zhruba 50 tisíc eur, což je asi 1,25 milionu korun. Za rok si tak mohla vydělat přes 15 milionů.
V minulosti si za reklamu brala méně
Její ceny se za poslední roky poměrně dost zvýšily. Ještě v roce 2019 totiž v jednom z rozhovorů uvedla, že za jeden příspěvek na Instagramu si řekne zhruba o 24 tisíc korun, za Stories pak „pouze” 19 tisíc korun.
Reklamu ale neudělá pro každého, kdo je ochotný zaplatit. Trvá prý na tom, aby se pokaždé jednalo o produkty, se kterými se dokáže ztotožnit a budou v souladu s jejím životním stylem a přesvědčením.
Pokud by ji některý z inzerovaných produktů zklamal, nechala se slyšet, že by raději peníze za reklamu vrátila. Musí se jí také přičíst k dobru, že většinou nepropaguje luxusní produkty, které si její sledující beztak nebudou nikdy moci pořídit, ale poměrně běžné zboží, které si s trochou snahy může dopřát každý.
Zdroje: VIPStar.cz, Expres.cz, Lp-life.cz